28 feb. Karro

1 år sen idag
'
'
jag tror allt som händer, händer av en anledning. en handling leder till en annan. Det kan vara en bra handling, det kan vara en mindre bra handling. Men det är ändå en handling. En handling som har betydelse för hur din framtid ska se ut och hur din framtid blir. Varje sekund är ett minne och framtiden är när och nu. Glöm allt gammalt skit och lev efter nuet och hur du vill din framtid ska de ut. ingenting är för sent och alltid kan lösa sig.
ta vara på varje dag, för du vet aldrig när dina dagar helt plötsligt tar slut, eller när en i din närhets dagar tar slut.
´
Gå inte runt och klaga på saker, försök att se allt det positiva som finns. inte se alla felen som finns för det hjälper inte att gå runt och klaga på saker. Att säga att det inte finns något att göra och att du har tråkigt, ändra på det då. Det är bara du som kan bestämma hur du ska leva dina dagar och ditt liv så varför inte ta tag i de. Göra saker som är kul. kanske nya saker. -hitta något som just DU brinner för, det kan vara vad som helst, en sport, tv-spel, kompisar, shopping, exakt vad som helst. bara du är glad och lycklig och kanske kan du göra så att någon annan är glad och lycklig, det är inte heller helt fel. Att göra en annan person lycklig är en av de underbarste sakerna som finns, att se en person som man bryr sig om må bra. Det är något av det bästa som finns. tycker iallafall jag.
'
Glöm inte bort detta, varje dag är värdeful, försök att göra det bästa av den, men på ditt eget sätt ! ;>
'
Jag vill också tacka alla som någon gång har gjort något som har förändrat mitt liv på något sätt, alla som har gjort intryck och förändrat och utvecklat mig till exakt den jag är idag.
pusss & kraam !

1 år sen idag

'

'

jag tror allt som händer, händer av en anledning. en handling leder till en annan. Det kan vara en bra handling, det kan vara en mindre bra handling. Men det är ändå en handling. En handling som har betydelse för hur din framtid ska se ut och hur din framtid blir. Varje sekund är ett minne och framtiden är när och nu. Glöm allt gammalt skit och lev efter nuet och hur du vill din framtid ska de ut. ingenting är för sent och alltid kan lösa sig.

ta vara på varje dag, för du vet aldrig när dina dagar helt plötsligt tar slut, eller när en i din närhets dagar tar slut.

´

Gå inte runt och klaga på saker, försök att se allt det positiva som finns. inte se alla felen som finns för det hjälper inte att gå runt och klaga på saker. Att säga att det inte finns något att göra och att du har tråkigt, ändra på det då. Det är bara du som kan bestämma hur du ska leva dina dagar och ditt liv så varför inte ta tag i de. Göra saker som är kul. kanske nya saker. -hitta något som just DU brinner för, det kan vara vad som helst, en sport, tv-spel, kompisar, shopping, exakt vad som helst. bara du är glad och lycklig och kanske kan du göra så att någon annan är glad och lycklig, det är inte heller helt fel. Att göra en annan person lycklig är en av de underbarste sakerna som finns, att se en person som man bryr sig om må bra. Det är något av det bästa som finns. tycker iallafall jag.

'

Glöm inte bort detta, varje dag är värdeful, försök att göra det bästa av den, men på ditt eget sätt ! ;>

'

Jag vill också tacka alla som någon gång har gjort något som har förändrat mitt liv på något sätt, alla som har gjort intryck och förändrat och utvecklat mig till exakt den jag är idag.

'

pusss & kraam !

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0