23 feb. Karro

HEJSAN HOPPSAN !


Så, nu är jag här igen & det är mest för att Jossan vill att jag ska skriva ;) . men vet inte riktigt om vad.



iaf, hade filmkväll med sara och kimme i förrgår, men blev inte så mycket film. vi började med att bara chilla och sånt, sen så såg vi scary movie och sen började vi på saw 6 och the ring, men vi pallade inte så klart någon av dem så vi gick upp och chillade igen istället. soft kväll med bara chill, härligt att träffa sara igen var ett bra tag sen nu ;o.

fortfarande inte hittat någon praktik plats, men har inte ork till att leta för vill inte ha praktik! men ska nog höra med min kusins klass. pallar inte vara på dagis, verkligen inte. men får se vad jag hittar.

& nu är det inte så lång tid kvar tills jag blir 18 ! (y) och det är rätt så super najs :D
Sitter hos kimme men vi har inget att göra så nu ska jag spela, för jag är en nörd!



PUSSSS ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0