18 feb. Karro

HääY ! ;p
Var ett tag sen man skrev här nu, men har inte riktigt haft tid eller ork till det. Känns som vi har haft jätte mycket i skolan nu men ändå inte. Var lediga måndag, tisdag, onsdag och ska vara det imorron också. Men har fått vara i skolan måndag (för att fixa saker i vår grupparbete) och tisdag (för att göra en aktivitet för 1:orna.) som för övrigt gick rätt så bra, känner mig faktiskt nöjd men den, för en gång skull när det gäller aktiviteter. Men snart är det lov och det ska bli super duper skönt. Bara ta det lugnt och slappa hela dagarna. Försöka att inte tänka på skolan.
Och vet inte var jag ska praktisera heller. Men vill inte praktisera tycker det är så himla tråkigt. är hellre i skolan ;o , och det säger rätt mycket om hur tråkigt jag tycker att det är att praktisera. Aja, iaf. Något som måste göras. :/

Sitter här hemma med älskling nu. Men han ser på en film.
Älskling, du vet att jag älskar dig mest även om vi bråkar ibland. <3


Ska ner och leta chips nu (a) , kanske har vi dipp också. Det ska bli rätt najs. Fast jag har sagt att jag vill sluta. Men det är så himla svårt. Men vad gör de med lite chips och dipp ibland? (a)


Kyss&smek.

Kommentarer
Postat av: Kimme

Jag älskar dig med älskling <3<3<3<3

2010-02-19 @ 17:26:06
URL: http://kiimmes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0